Združenje trgovcev mesta Ljubljana
O združenju
Članstvo
Vzpostavitev mestnega marketinga (TCM)
Definicija TCM
TCM v Evropi
Plan dela
Zapisniki
Aktualno v medijih
Uporabne povezave
Kontakt združenja
Sezonske razprodaje tekstilnega blaga in obutve
Novice
TRGOVINSKI KOTIČEK
Združenje trgovcev mesta Ljubljana
O združenju
Članstvo
Vzpostavitev mestnega marketinga (TCM)
Definicija TCM
TCM v Evropi
Plan dela
Zapisniki
Aktualno v medijih
Uporabne povezave
Kontakt združenja
Sezonske razprodaje tekstilnega blaga in obutve
Novice
TRGOVINSKE INFORMACIJE
Združenje podjetnikov centra mesta Ljubljana
>
Vzpostavitev mestnega marketinga (TCM)
>
Definicija TCM
Evropska definicija TCM
po Evropski zvezi mestnega marketinga
TCM skrbi za ohranjanje in razvoj mestnih jeder
TCM se zavzema za ekonomski, socialni in kulturni razvoj mestnega jedra
TCM je formalno ali neformalno javno privatno partnerstvo, ki je osredotočeno na vizijo in strateški razvoj mestnih jeder, vključuje pa strokovnjake z različnih področij: managementa, marketinga, razvoja mestnega jedra, itn
TCM združuje partnerje iz različnih področij (mestne občine, vladne organizacije, turistične organizacije, zbornice,..), ki si prizadevajo za ohranjanje in razvoj mestnih jeder, ter v ta namen izvajajo različne aktivnosti.
TCM se financira iz javnega in privatnega sektorja
TCM na pro aktiven in inovativen način išče nove priložnosti v mestu, skrbi za razvoj okolja ter način življenja in navad ljudi
Vir