»LJ CENTER – KUPUJ & UŽIVAJ« - ENOTNA BLAGOVNA ZNAMKA ZDRUŽENJA TRGOVCEV MESTA LJUBLJANA ZA POSPEŠEN RAZVOJ MESTNEGA SREDIŠČA; LJUBLJANA POTREBUJE PROFESIONALNI MESTNI MARKETING
Ljubljana, 6. junij – Na današnjem letnem srečanju trgovcev mesta Ljubljane jeGZS Podjetniško trgovska zbornica predstavila rezultate projekta TCM (Town City Management – Upravljanje mestnih središč). Zbrane trgovce sta pozdravila tudi ljubljanski župan g. Zoran Janković in predsednik GZS mag. Samo Hribar Milič. V razpravi so oblikovali nekaj konkretnih predlogov trgovcev za pospešeno oživitev mestnega jedra.
V uvodnem pozdravnem nagovoru je župan g. Zoran Janković poudaril, da je Ljubljana v zadnjih letih med tujimi turisti postala eno najbolj priljubljenih mest. K temu nedvomno prispeva tudi urejenost mesta in živahno dogajanje. Kot je povedal, je bilo že veliko narejenega, mesto pa načrtuje še veliko novosti, kot je npr. noč trgovcev v okviru junijskih prireditev. Nove priložnosti pa vidi v močnem povezovanju vseh ponudbenih kapacitet, od turističnih, trgovskih in infrastrukturnih.
Predsednik GZS, mag. Samo Hribar Milič je izrazil zadovoljstvo, da se trgovine očitno vračajo nazaj v mestno jedro. Dodal pa je, da je še veliko odprtih vprašanj in priložnosti, kot recimo taksi služba v mestu in parkiranje. Poudaril je še, da GZS posebno pozornost namenja problematiki, s katero se srečujejo mali trgovci na področjih trga dela, davčnih dajatev in odpravljanja administrativnih ovir.
Ljudi v središče mesta pritegnejo predvsem prireditve, ki so hrbtenica turistične ponudbe mesta je v predstavitvi aktivnosti Turizma Ljubljana povedala direktorica gospa Barbara Vajda. Ljubljana se lahko pohvali z velikim številom različnih, večinoma brezplačnih glasbenih, kulturnih in drugih prireditev, velik potencial za povečanje obiskovalcev mesta pa predstavljajo tudi športni dogodki
Za učinkovitejši razvoj trgovske ponudbe v mestnem jedru je ključen strateško voden mestni marketing in funkcija t.i. mestnega menedžerja (»city manager«). To je v predstavitvi zaključkov projekta TCM izpostavila direktorica GZS Podjetniško trgovske zbornice, mag. Vida Kožar. S tem projektom je po avstrijskem vzoru PTZ pričela marca 2011 in poteka v treh občinah (Koper, Ljubljana in Celje).
Hitrejši razvoj trgovske in turistične ponudbe mesta Ljubljana lahko zagotovi le močna povezanost ponudnikov pod eno blagovno znamko in v eni organizaciji. Predsednik IO Združenja trgovcev mesta Ljubljana g. Janko Mlakar je tako predstavil blagovno znamko »LJ CENTER – KUPUJ & UŽIVAJ« teraktivnosti in promocijske projekte združenja (kot npr. Sneženi možakar in Bodimo v cvetju). Zbrane je povabil k včlanitvi v združenje, saj bodo le dobro organizirani lahko izvajali odmevnejše promocijske aktivnosti.
Močnega sogovornika, ki bi predstavljal čim večje število trgovskih in turističnih ponudnikov, prisotnih v mestnem središču, pa si želi tudi Turizem Ljubljana, ki do predlagane morebitne uvedbe profesionalne funkcije za mestni marketing ostaja sogovornik ZTML oz. trgovcem. Direktorica Turizma Ljubljana gospa Vajda je zbrala tudi v razpravi posredovana odprta vprašanja in dane pobude (odpiralni čas, dostavni režim, neprofitne najemnine, brezplačno parkiranje itd..).
***
Dodatne informacije: PTZ, Polona Mežan 01 5898 103